Ontbrak de VOID sticker nu of niet ? Ik denk dat ze gelijk hebben omdat zoiets als het ontbreken van deze sticker en de gevolgen ervan voor de consument wel in hun algemene voorwaarden zal staan. De kosten van € 38 lijken mij verder zeker niet overdreven.
Verder heb ik de vraag of dit een probleem is met een H die u in Nederland gekocht heeft. Is D de officiele invoerder in Belgie van H phones ? Als er steeds en veelvuldig klachten zijn met die fa. is het misschien ook interessant om TA daarvan op de hoogte te brengen.
de sticker ontbreekt. dit is enkel bruikbaar voor garantiedoeleinde. dit staat ook beschreven in de voorwaarden op garantie. Ik vraag om mijn gsm te onderzoeken. dit doen ze niet maar rekenen toch kosten daarvoor aan. mijn prijsopgave vermeld enkel dat er door derden aan gewerkt is en niet wat het probleem is. men heeft het lef mijn opdracht te weigeren en hiervoor iets aan te rekenen!
net bericht van H gekregen:
Ik heb een terugkoppeling gekregen van het escalatieteam. Normaal gesproken zou er een reparatie uitgevoerd kunnen worden, behalve indien er waterschade wordt vastgesteld aan het toestel of wanneer de kosten van reparatie erg hoog zijn. Het escalateiteam kan u aanraden om telefonisch contact op te nemen met het reparatiecentrum d ( 0900 396 2349) om na te gaan waarom zij het precies niet repareren.
Indien u het toestel ongerepareerd terugwilt zou u de onderzoekskosten en vervoerskosten moeten betalen dit omdat het toestel buiten de garantie valt, dar kunnen we helaas niets aan veranderen.
wedden dat ze het op waterschade gaan steken?
gsm is van België en via H naar d gestuurd
Het is moeilijk iemand te geloven, als je weet dat je in zijn plaats zou liegen.