Dit is een reactie die ik een tijdje geleden naar CindyJanckson het proberen te sturen, maar waarschijnlijk nooit is aangekomen. Het gaat over mijn verhaal ivm bp-shop
Beste Cindy (??),
Herken volledig je verhaal ivm BP-shop. Heb eind november een Nikon foto toestel gekocht bij hen. Voor de aankoop waren ze zeer gedienstig en bereikbaar. Ik had het toestel snel nodig en volgens hun was het op 3 a 4 dagen bij mij. Dus gekocht, automatisch orderbevestiging gekregen en ook onmiddelijk betaald. Van toen af ging het bergafwaarts. Heb ze nog de dag daarna gebeld om te zeggen dat ik het geld gestort had en dat ze me zeker moesten bellen als ze kwamen leveren. Anja was toen blijkbaar juist bevallen, maar geen probleem vogens hen want de andere partner zou alles verder afhandelen....
3 dagen later ben ik beginnen bellen, emailen,.... als ik ze al aan de lijn kreeg was het van, nog niet maar morgen wel. Na 1.5 weken gaven ze toe dat het fout was gelopen maar dat ze die week zeker zouden uitleveren. Die vrijdag was ik het beu omdat ze weer er niet in geslaagd waren om hun belofte na te komen. Ze stelde voor om het geld terug te storten of alsnog een levering met een extra korting. Eerst ben ik daar mee akkoord gegaan maar een half uur later hab ik ze teruggebeld en gezegd dat ik het geld terug wou (ik dacht van wat voor service geven die als er iets mis is met het toestel). Dit heb ik dan nog eens bevestigd per email. Ik ben het toestel ergens anders gaan kopen, in een winkel (geen 2de keer).
Dan is het gevecht begonnen om mijn geld (968 Eur) terug te krijgen. Verschillende beloftes dat ze het gingen doen aan de telefoon, 1 keer per email, maar uiteindelijk nooit uitgevoerd. Geen reactie meer op emails. Telefoontjes met mijn gsm namen ze niet meer op (en ik heb veel gebeld). Heb op Kapaza een negatieve reactie nagelaten (via Kapaza ben ik bij hen gekomen) maar weinig beweging.
Ik had ondertussen veel gezocht op het internet en had het nummer van hun vroegere chauffeur. Ik heb nu nog 2 andere gsm nummers (Hoe kom je aan dit nummer vroegen ze me, haha) en hun prive adres. Ze dreigde de laatste keer het toestel alsnog uit te leveren (na 2 maanden!!!), maar heb hem duidelijk gemaakt dat ik het niet meer moest hebben.
BP-shop op naam van Anja Zwinnen wordt eigenlijk beheerd door Danny Meertens maar blijkbaar heeft hij alleen bedrijfje gehad dat failliet is gegaan. Ze willen blijkbaar snel rijk worden op het internet maar weten niets van zaken doen. Eigenlijk zouden ze zo'n praktijken moeten verboden worden, maar ja. Ik koop nochtans gemakkelijk op het internet maar ga toch nog eens nadenken voor ik het weer eens doe.
Ik ben ondertussen een gerechtelijke procedure begonnen tegen Anja Zwinnen (minnelijke schikking) die 30 jan voorkomt. We zullen wel zien maar stoppen doe ik pas als ik mijn geld terug heb. Voorlopig vraag ik enkel het originele bedrag, alhoewel ik al serieus wat kosten heb (telefoon, tijd, interest, benzine) Naarmate ik verder moet zal ik zeker de gemaakte kosten er aan toevoegen.
Ik lees dat ze jou alles hebben toegestuurd. Dus voor is de strijd achter de rug?
Je zegt dat je andere gedupeerde kende. Kan je hun gegevens doorsturen?
Alvast bedankt
XXXX
Ondertussen ben ik al naar het vredegerecht geweest maar is Anja niet komen opdagen. Ze heeft wel een brief naar het gerecht gestuurd waarin ze de schuld afschuiven op hun chauffeur. De rechter heeft me aangeraden via een gerechtsdeurwaarder te gaan. De kosten hieraan verbonden kunnen doorgerekened worden aan de schuldenaar. Dus hier ben ik nu mee bezig.
Ik heb ondertussen wel al heel wat informatie kunnen bemachtigen over deze 2 en ik ben bereid dit te delen met wie hier in geinteresseerd is.
beste
hartelijk dank dat u zo open bent, ik had mijn bestelling gemaakt als kadootjes voor vrienden die jammer genoeg nog altijd moeten wachten,wel heb ik toch twee exemplaren bemachtigd gekregen waarschijnlijk omdat mijn advocaat per mail hun had kunnen contacteren waarop ze onmiddellijk al twee exemplaren konden toesturen(waarom geen vier snap ik niet,want ik had deze bestelling geplaatst en ik moest zien of de toestellen mij eerst bevielen alvorens de anderen zouden verstuurd worden)zelf heb ik geeist mijn pakje per post toegestuurd te krijgen aangezien hun aan huis leveringservice zeker en vast te wensen overlaat en gelukkig hebben ze hiernaar geluisterd dus had ik het pakje op nog geen week tijd in huis,maar het tweede pakje dat volgens hun al vier weken verstuurd zou zijn,blijkt nog steeds onder de baan te zijn;ja postbodes in belgie werken nog steeds ? pieds. Maar hun hangt echt wel iets boven het hoofd als iedereen hun verhaal eens kon doen die al opgelicht zijn geweest en het zullen er veel zijn,als er op deze site al zeker drie gevallen publiekelijk naar voren worden geschoven.
Ik ga hun nu een aangetekend schrijven sturen zodat ze niet kunnen ontkennen dat ik hun gecontacteerd heb.
Ik wil nu mijn twee andere ipods nog toegestuurd krijgen want ze zijn betaald en als ze hierop niet reageren dan ben ik genoodzaakt ook verdere stappen te ondernemen aangezien dit echt niet kan dat men op dergelijke manier aan broodwinning wil doen maar dan zullen ze mooi een schadevergoeding kunnen ophoesten , ik ben al zo vriendelijk geweest hun zoveel "leveringtijd" te geven ,maar mijn tijd die ik aan dit duo verspeel is ook kostbaar ook al ben ik niet bevallen.
Op deze link beneden vind je een discussie over de BP shop. In een eerdere discussie probeerde Danny de schuld in iemand anders schoenen te schuiven. (Dat deel is momenteel vergrendeld)
Quisyke is Danny Meertens ook al spreekt hij in naam van Anja Zwinnen.
http://www.internetoplichting.nl/cgi-bi ... 1170675181