iPhone 4 (ik heb een klacht!!!)

EvilFreD

Re: iPhone 4 (ik heb een klacht!!!)

#16 , 12 feb 2011 08:46

Wellicht dat deze pagina enige duidelijkheid kan verschaffen:
https://support.apple.com/repairstatus/ ... 1&geo=benl" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik weet dat u denkt, dat u zou willen begrijpen wat u denkt dat ik gezegd heb. Maar ik ben er niet zeker van of u begrijpt, dat dat wat u gehoord heeft, niet dat is, wat ik bedoel. (Richard Nixon)

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Android88
Topic Starter

#17 , 12 feb 2011 15:13

https://support.apple.com/repairstatus/ ... 1&geo=benl" onclick="window.open(this.href);return false;
Hey EvilFreD

Aangezien ik mijn iPhone (nog) niet terug heb stel ik mij de vraag waar ik mijn serienummer kan opsporen want op de factuur staat het er niet op, ik heb enkel een RMA en een IMEI nummer, kan je me verder helpen?

Android88
Topic Starter

#18 , 12 feb 2011 15:13

alleen apple mag zelf aan de iphone werken. Dynafix doet enkel de controle op garantie of niet. indicators controleren op vochtschade etc
Ja maar waarom spreken ze dan over een externe servicepartner?????

Is deze externe servicepartner dan van Apple zelf?

Of hoe zit dat in elkaar?
externe servicepartner = apple zelf ja. Nu die gaan hem herstellen en terugsturen naar Dynafix en die op zijn beurt hem terugstuurt naar de winkel
Ik hoop echt dat het zo is :S

Maar dan stel ik mij in godsnaam de vraag waarom ze dan Dynafix er bij betrekken en niet rechtsteeks opsturen naar Apple zelf?????

Reclame

EvilFreD

#19 , 12 feb 2011 18:14

Hey EvilFreD

Aangezien ik mijn iPhone (nog) niet terug heb stel ik mij de vraag waar ik mijn serienummer kan opsporen want op de factuur staat het er niet op, ik heb enkel een RMA en een IMEI nummer, kan je me verder helpen?
Ik heb geen persoonlijke ervaring met Apple, dus verder dan dit kan ik je ook niet helpen.
Bij nader inzien is deze pagina wellicht ook uitsluitend bedoeld voor mensen die toestellen rechtstreeks via Apple in service hebben.

Evt. kan je nog eens goed alle documentatie nakijken die je gekregen hebt na het binnenbrengen van je toestel.
Het serienummer van je toestel móét in de documentatie zitten die je bij het toestel ontving. Op/in de doos, of in de handleiding dus.

Meer weet ik er dus ook niet van. T was maar een poging.
Ik weet dat u denkt, dat u zou willen begrijpen wat u denkt dat ik gezegd heb. Maar ik ben er niet zeker van of u begrijpt, dat dat wat u gehoord heeft, niet dat is, wat ik bedoel. (Richard Nixon)

RonnyKing

#20 , 12 feb 2011 20:15

Maar dan stel ik mij in godsnaam de vraag waarom ze dan Dynafix er bij betrekken en niet rechtsteeks opsturen naar Apple zelf?????
omdat Dynafix zo al 50% van de toestellen zelf oplost. (software updates, vochtschade,....) echt erg :evil:

Android88
Topic Starter

#21 , 13 feb 2011 03:38

omdat Dynafix zo al 50% van de toestellen zelf oplost. (software updates, vochtschade,....) echt erg :evil:
Dat vind ik nu dus ook erg :S

Android88
Topic Starter

#22 , 13 feb 2011 03:39

Maar ja, aangezien ze beweren dat mijn toestel nu bij een geautoriseerd externe servicepartner terecht is gekomen dan mag ik hoogstwaarschijnlijk ook een nieuwe iPhone verwachten, neen?

In ieder geval, dat hoop ik!!!

EvilFreD

#23 , 13 feb 2011 07:50

Dat uw iPhone doorgestuurd is naar een externe servicepartner betekent waarschijnlijk dat Dynafix geconcludeerd heeft dat het toestel gerepareerd gaat worden.
U gaat dus geen nieuw toestel ontvangen, maar uw beschadigde toestel wordt hersteld (onder garantie).

RonnyKing

#24 , 14 feb 2011 19:28

zal hersteld worden jammer genoeg....

Android88
Topic Starter

#25 , 15 feb 2011 15:34

Dat uw iPhone doorgestuurd is naar een externe servicepartner betekent waarschijnlijk dat Dynafix geconcludeerd heeft dat het toestel gerepareerd gaat worden.
U gaat dus geen nieuw toestel ontvangen, maar uw beschadigde toestel wordt hersteld (onder garantie).
zal hersteld worden jammer genoeg....
Volgende week de 22ste februari zal het net 1 maand zijn dat mijn iPhone al weg is!

Mensen, ik wil het nogmaals vragen, hoe lang kunnen zij mijn iPhone maximum houden? Heb ik dan geen enkel RECHT om ergens te gaan klagen?????

Is dat normaal dat zij mijn iPhone voor anderhalve maand of 2 maanden of wie weet misschien langer kunnen houden?????

Ik denk niet dat iemand zijn of haar iPhone meer dan een maand wegblijft :S

Wat zou ik kunnen doen moest ik binnenkort nog steeds mijn iPhone niet ontvangen???

Gewoon wachten????? Ja we kunnen blijven wachten hé!!!!! :S

Dat is toch niet normaal???

Android88
Topic Starter

#26 , 15 feb 2011 15:37

En dan zeggen ze het volgende, wanneer ik naar de retour datum van mijn product vraag:

===============
U vraagt naar de levertermijn dat uw toestel retour komt.

Helaas kunnen wij dit nog niet aangeven zoals mijn collega reeds eerder aangaf. Wij verifiëren op dagelijkse basis naar de status hiervan, echter is de verwachte leveringsdatum nog niet bekend. Op het moment dat wij uw toestel retour ontvangen, zal deze direct aan de winkel worden verzonden. Wij geven niet bekend waar het toestel naar toe verzonden is, welk extern reparatie center. Zij hebben ook geen call center om u te woord te staan.
===============

Man man man man, wat een gedoe! :S

Iemand een tip wat ik het best zou kunnen doen?

Voor ik mijn vader zijn kameraad erbij zal betrekken... Hij is advocaat maar ik wil hem nog niet storen voor deze problematiek :S

Android88
Topic Starter

#27 , 16 feb 2011 21:35

?????

RonnyKing

#28 , 18 feb 2011 21:20

heb je nu al iets gehoord van de winkel zelf?
Ik zou naar de winkel zelf stappen en daar tenminste toch een leentoestel te verkrijgen?!!

Android88
Topic Starter

#29 , 18 feb 2011 23:03

heb je nu al iets gehoord van de winkel zelf?
Ik zou naar de winkel zelf stappen en daar tenminste toch een leentoestel te verkrijgen?!!
Ik heb nog niks gehoord :|

Volgende week dinsdag zijn we exact 1 maand ver!!!

fenerus

#30 , 19 feb 2011 19:36

İk had zelfde probleem. Zoek eens dat topic, gewoon een aangetekende brief van 10'pagina's wettekst (wet van 1 sept 2009) sturen en alles komt in orde. Het is de verkoper die moet zorgen dat alles werkt. Niet dynalux

Terug naar “Consumenten Koop”