Ik lees overal over afzeg tot 7 a 14 dagen na bestelling!
Via internet.
Vorige keer bij het boeken van een reis kreeg ik de melding dat de reis op geen enkel manier kon afgezegd worden?
zie tekst
Wie heeft dit ook voorgehad?Voor late boekingen (binnen de 3 weken voor afreis) liggen uw reisdocumenten
klaar aan de Sunjetsbalie op de luchthaven.
U kunt eventueel afspreken om ze af te halen in ons kantoor in Brussel of ze
toch nog per post toegestuurd te krijgen.
In het geval u reserveerde via internet en koos voor de optie om uw
documenten van het internet af te halen verwittigen wij u per e-mail wanneer
uw documenten op onze site beschikbaar zijn.
4.6. Indien u nog vragen heeft
Als u bijkomende vragen heeft met betrekking tot uw dossier dan vindt u de
antwoorden op de meestgestelde vragen via de rubriek 'Vragen ?'.
Vindt u hierin het antwoord op uw vraag niet dan kunt u aansluitend een
e-mail sturen.
Wij maken werk van uw vraag en antwoorden u binnen de 48 uur (kantooruren -
maandag tot vrijdag, van 09u00 tot 17u00).
DE CONSUMENT BESCHIKT NIET OVER HET RECHT OM VAN EEN AANKOOP AF TE ZIEN.
En is dit in strijd met de aankoop op afstand?
greetz
jempi25