hallo
ik ben vorige week een fitness lidmaatschap aangegaan bij de plaatselijke fitnessclub.
na het invullen van mijn gegevens en het betalen van de administratiekosten, eerste maand en een TGS-sleutel (alles samen 103?) vroeg men mijn bankrekeningnummer voor een domiciliering, aangezien ik geen zichtrekening heb enkel een spaarrekening heb ik het nummer hiervan gegeven.
en moest ik het document 3x tekenen en op de achterzijde (kleine lettertjes) gelezen en goedgekeurd schrijven.
alles leek in orde tot de desbetreffende persoon me vertelde dat de vermelde tarieven (die ze nergens openlijk hebben uithangen en ook op de website niet te vinden zijn) maandelijks en niet zoals ik dacht jaarlijks betaald moesten worden.
een klein rekensommetje leerde me da dit al snel een 500? per jaar zou zijn, en als student is dit toch veel geld. nu was ik in de overtuiging dat elk contract opzegbaar is binnen de 7 werkdagen, dus ben ik de dag erna teruggegaan en gezegd dat ik het eigenlijk teveel geld vind en wil afstappen van de overeenkomst.
maar de mevrouw aan de balie melde me dat dit niet mogelijk is en ik maar op het einde van de overeengekomen periode (1 jaar) kan afzeggen en ik voor dit jaar dus ook moet betalen.
Maar ik wil dit helemaal niet kan er iemand mij helpen??
alvast bedankt
Matthias