Dag allen,
Ongeveer een jaar geleden ben ik van werk veranderd. Ik had een gsm abonnement bij mijn vorige werkgever en wou dit nummer behouden, dus dacht dit over te dragen naar mijn persoonlijke bundel waarin tv, internet en telefonie samenzitten voor een vast maandelijks bedrag (domiciliëring). Beide zijn bij Proximus. Zij hebben nu een nieuwe app, en door deze switch ben ik erachter gekomen dat het abonnement nooit overgezet is...!
Ik weet niet bij wie de fout ligt, ik herinner mij dat ik langsgeweest ben bij Proximus voor het overdrachtdocument, maar ik kan niet meer bewijzen dat ik dit naar mijn werkgever gestuurd heb.
Ik ga ervan uit dat ik meldingsplicht heb, ook al staat het abonnement op naam van de werkgever? Ik neem ook aan dat zij de kosten kunnen terugvorderen, moet dat dan in 1 keer of mag ik vragen om in schijven terug te betalen?
Maakt het verschil of ik het abonnement gebruikt heb of niet? Als ik nog een ander nummer heb, moet ik dan alsnog betalen voor de gefactureerde maanden waarvoor geen verbruik geregistreerd staat?
Alvast bedankt.