staat dit letterlijk zo in de kennisgave?en had een opzegtermijn tot en met 10/11,
Dit staat zo in mijn opzegbrief ja, tot 10/11. Enkel door verlof is mijn opzegtermijn verlengd met 2 weken die ik nu afwezig ben door ziekte. Maar als mijn werkgever de opzegtermijn beëindigt verlies ik toch niets ? Of zie ik iets over het hoofd?staat dit letterlijk zo in de kennisgave?en had een opzegtermijn tot en met 10/11,
als je een onderling akkoord voorstelt verlies je mogelijk uw eindejaarspremie
Dit staat zo in mijn opzegbrief ja, tot 10/11. Enkel door verlof is mijn opzegtermijn verlengd met 2 weken die ik nu afwezig ben door ziekte. Maar als mijn werkgever de opzegtermijn beëindigt verlies ik toch niets ? Of zie ik iets over het hoofd?als je een onderling akkoord voorstelt verlies je mogelijk uw eindejaarspremie
als u na 10/11 niet meer bent gaan werken, ga dan naar uw vakbond en laat hun een verbrekingsvergoeding eisen voor de resterende periode van de opzeggingstermijn. u bent dan vrij om bij de nieuwe werkgever te beginnen.Dit staat zo in mijn opzegbrief ja, tot 10/11.staat dit letterlijk zo in de kennisgave?en had een opzegtermijn tot en met 10/11,
staat daar ook duidelijk in vermeld