Onterechte formele klacht persterijen/ WAT NU??

bobs

Re: Onterechte formele klacht persterijen/ WAT NU??

#31 , 13 dec 2014 16:39

Wat zou dat hebben opgebracht: een veroordeling van de onterechte aanklager.
Hallo JPV ,

hoe zou het tot een veroordeling van de bedriegelijke aanklager/aanklaagster zijn gekomen wanneer er geen bewijzen kunnen voorgelegd worden dat ze de aanklacht COMPLEET heeft verzonnen ?
Woord tegen woord nietwaar , ik vermoed dat geen enkele procureur of substituut dit tot een rechtzaak zou laten komen. Overbelasting van het gerecht hé !!
Hoedanook , dit is een verhaal van 5 à 6 jaar geleden , het heeft wat gesleten , maar het liet zulke diepe wonden na omwille van het feit dat sommige vrouwen gewoonweg ontzettend gemeen en zonder scrupules door het leven gaan. Je moet in deze maatschappij als man maar de pech hebben om in conflict te gaan met dergelijek monsters in ooi-kledij .
Is onze (dominant mannelijke) justitie echt wel gewapend om objectief/rechtvaardig om te gaan met zulke actrices ????

Beste groeten

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
JPV

#32 , 13 dec 2014 19:19

Wat zou dat hebben opgebracht: een veroordeling van de onterechte aanklager.
Hallo JPV ,

hoe zou het tot een veroordeling van de bedriegelijke aanklager/aanklaagster zijn gekomen wanneer er geen bewijzen kunnen voorgelegd worden dat ze de aanklacht COMPLEET heeft verzonnen ?
Dit is ook niet nodig.

Franciscus
Juridisch actief: Nee

#33 , 13 dec 2014 19:24

Wat heeft het probleem met man of vrouw te maken ???
komt voor bij beide geslachten.... dus is een nep-argument.
Trouwens er zijn heel veel vrouwelijke rechters hoor ...

Reclame

bobs

#34 , 14 dec 2014 09:57

[JPV: een hoop discriminerende tekst verwijderd]

Verder begrijp ik de opmerking van JPV niet , wil hij daarbij zeggen dat bewijzen van een bedriegelijke aanklacht niet nodig zijn ? Welke rechtbank gaat je daar in volgen ?

[JPV: een hoop discriminerende tekst verwijderd]

In retrospect bekeken had ik dan misschien beter een klacht ingediend , ik weet dat de dame in kwestie net daarvoor een veroordeling had opgelopen voor pooierschap , sexlijnen ed, dat had misschien in mijn voordeel gepleit , maar ik betwijfel ten zeerste dat er ook een uitspraak in die richting zou zijn gekomen. Ondertussen zou ik dan ook lekker flink wat centjes aan advocaat en gedeelde gerechtskosten kwijt zijn geweest. En voor wat ??!!

Beste groeten

[JPV: volgende inbreuk wordt gelijkgesteld met een ban. Mannen en vrouwen kunnen beide gevoelig zijn, niet elke man/vrouw wordt enkel gedreven door hun hormonen]

JPV

#35 , 14 dec 2014 15:37

bobs, zie m'n aanpassing van je tekst. Gezien ik net de strijk gedaan heb, m'n kinderen in bad gedaan heb, m'n dochter haar haar in vlechtjes gedaan heb en straks nog de was ga doen, voel ik me persoonlijk redelijk ferm aangesproken.

Concreet: als iemand onwaarheden rondspuit om je te schaden, is dat voldoende om laster/eerroof aan te klagen. Jij moet enkel bewijzen dat die zaken rondverteld werden, dat er een intentie was om te schaden, maar niet dat er die zaken niet waar waren. Dat is voor de tegenpartij om de waarheid (of minstens gebaseerd op iets) van die zaken te bewijzen.

Terug naar “Andere”