#19 , 20 feb 2015 19:48
het was een eenmanszaak, alle documenten liggen bij boekhouder en zou die moeten opvragen.
Het zal een kleine omzet zijn gelet ik vrijstelling van BTW aangifte heb verkregen en dus geen kwartaalaangiften meer moet doen. Dit dankzij lieftallige ex die me om de haverklap met andere dingen trakteert.
Ik heb er wel altijd op gelet na 18.00hr en niet in het weekend te handelen.
Hoe komt het dat er verschillen zijn volgens webwinkel? RVA oordeelt dat er 24/7 kan besteld worden, maar dat kan evengoed via fax of gsm of email, dus dat is volgens mij een kleinzielig excuus om te oordelen.
Dit jaar heb ik terug een werkloosheidsuitkering, dit betreft telkens economisch werkloos van max 2 a 3 dagen per maand in de wintermaanden, de vakbondsafgevaardigde heeft getelefoneerd met RVA dienst betwiste zaken of het nu wel of niet mag. Zij hebben geen concreet antwoord gegeven de uitkering moest maar aangevraagd worden en zien wat er volgt?????? Dus binnenkort terug dagje verlof nemen voor de uitnodiging in verband met een onderzoek naar uw zelfstandige bijberoep, dit tussen 09.00 en 16.00 uur terwijl ik net verklaard heb geen enkele activiteit uit te voeren tussen 06.00 en 18.00 uur.