Heel goed onderwerp...
Ben zelf aangenomen geweest NA de opleiding die ik best duur betaald heb btw ,paar maanden later kreeg ik te horen dat ik badge NIET kreeg dus belde ik met iemand in Brussel die mn dossier beheerde met als uiteindelijk resultaat dat deze persoon zegt dat hij geen details kan vertellen maar dat ik gekend ben voor feiten????
Heb vriendelijk gevraagd voor wat ik gekend ben daar ik voor ver ik weet geen crimineel ben,hij reageerde met meneer het kan zijn dat het niets ergs is en het gewoon iets is waar u bv niet bij stil hebt gestaan zoals een auto-ongeluk met gewonden dat is al geklasseerd als ONOPZETTELIJKE SLAGEN EN VERWONDINGEN of zoiets.
Nu stel ik me de vraag of er iets tegen te doen is tegen dergelijke praktijken en de echte criminelen zijn die mense in Brussel zelf die iemand pushen een opleiding duur te betalen en NA de opleiding iemand zijn werk af te nemen als die al kans heeft gekregen om aan het werk te zijn in de bewaking,als ze wilden dan konden ze toch al VOOR start van opleiding zeggen dat ja NIET in de bewaking mag werken maar ja zal wel weer een van de zovele manieren zijn om het volk leeg te melken.....eerst betalen en dan zeggen dat je voor niks hebt betaald.
Kan iemand mij verderhelpen over dit onderwerp?
Hoe regel ik toch nog mijn badge of via welke weg kan ik toch nog werken en mijn gezin onderhouden?
Reacties mag via de site of op
[email protected]
Dank bij voorbaat....