Medisch onderzoek

Melissa77
Topic Starter

Medisch onderzoek

#1 , 14 mar 2013 18:34

Volgende is me overkomen,

14 dagen geleden was ik door ziekte thuis, daardoor heb ik mijn jaarlijks medisch onderzoek gemist,
nu heb ik andere datum gekregen, (13 maart) gisteren dus,

kom ik binnen in medish centrum, zeggen ze dat dit geannuleerd is,
ze zouden dit niet manueel kunnen veranderen in pc,
dus bellen naar brussel en nemen niet op.
dus ik terug naar mijn werk, en vertel tegen dienst boekhouding,

nu vandaag gesprek gehad,
ze hadden mail gestuurd naar betrokken dienst,
en kregen mail terug dat ik dit zelf zou geannuleerd hebben,
maar dit is niet mogelijk aangezien ik in werkplaats geen ontvangst heb van gsm
en heb gsm getoond aan boekhoudster.

zijn er nog dingen die ik zou kunnen doen?
zelf betrokken dienst eens bellen?
klacht indienen?

MVG
Melissa

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
JPV

#2 , 15 mar 2013 08:04

Heb jij nadeel door het feit van die annulatie? wil men je loon biet betalen ofzo?

Melissa77
Topic Starter

#3 , 16 mar 2013 13:03

Het gaat toch niet over loon niet betalen?

het gaat erover dat de dienst medische controle (ARISTA)
me me beschuldigd van medisch onderzoek zelf af te bellen,
ze kunnen nog een serieuze telefoon verwachten maandag,
heb ondertussen telefoonnummer te pakken kunnen krijgen,

kan ik bvb klacht indienen? politie?

MVG
Melissa

Reclame

JPV

#4 , 16 mar 2013 13:19

waarvoor zou je klacht indienen bij politie? Welk nadeel loop je? Er heeft wss gewoon iemand per vergissing genoteerd dat jij het onderzoek afgebeld zou hebben. Een misverstand, meer niet. Daarvoor moet je toch niet naar de politie?

de reden
Juridisch actief: Nee

#5 , 16 mar 2013 18:19

Het gaat toch niet over loon niet betalen?

kan ik bvb klacht indienen? politie?

MVG
Melissa

als jij zich op ongegronde wijze (of werkgever beweert dit) hebt ontrokken aan die controle mag je werkgever u niet meer tewerkstellen tot ge gecontroleerd bent , er kan dus wel loonverlies zijn, klacht(tussenkomst) kan je indienen(vragen) bij het ministerie van arbeid dienst toezicht voor welzijn op het werk

http://www.werk.belgie.be/defaultTab.aspx?id=6550" onclick="window.open(this.href);return false;

kb 28/5/2003
Art. 13. De werknemers die zich onttrekken aan de preventieve medische onderzoeken waaraan zij zich krachtens de bepalingen van dit besluit moeten onderwerpen, alsook de werknemers die aan de verplichte inentingen of tuberculinetests zijn onderworpen maar niet beschikken over een geldig bewijs of over een geldige kaart, opgesteld overeenkomstig bijlage V bij het koninklijk besluit van 4 augustus 1996 betreffende de bescherming van de werknemers tegen de risico's van blootstelling aan biologische agentia op het werk en ondertekend door een arts, mogen door de werkgevers niet aan het werk worden gesteld of gehouden.
Deze inlichtingen zijn louter informatief en onder alle voorbehoud. Er kunnen geen rechten aan verbonden worden

Terug naar “Andere”